mandag 28. desember 2009

Mindre enn 6 mnd til bryllup

Det ble rett og slett ikke lett å blogge i jula! Det har skjedd så mye og de to siste dagene har jeg ikke hatt tid til noe annet enn jobb, akebrettkjøring og besøk. I løpet av akebrettkjøringen i bakkene over til Konsmo dro jeg nok på meg en enda større forkjølelse fordi jeg gikk og skalv hele dagen på jobben i går. Håper det kommer seg, hater å fryse!

I tillegg til å ikke ha tid til noe særlig de siste dagene mistet vi to billige billetter til Malaysia:( Hadde funnet dem frem og i dag da jeg endelig hadde tid til å kikke på det, hadde de steget med 2000, surt. Vi får bare vente og se hva vi finner. Det ordner seg nok, godt jeg elsker å studere på sånt:D

2. juledag var det akkurat ett halvt år til vi gifter oss:D I går var mamma og pappa med opp til TVs foreldre og vi fikk diskutert litt bryllup. Jeg gleder meg! Har ordnet det viktigst, kirke, lokal, fotograf og frisør er bestillt. Vi skal ha Fotofabrikken fra Mandal. De tar nydelige bilder. De kommer til Lyngdal for å ta bilder i kirka og bryllupsbildene etterpå. Har sett bildene de har tatt i kirker på nettsiden og de er utrolig nydelige. Vi skal selvfølgelig kjøre TVs amerikaner:D Kjolen henger på skapdøren og det er nesten litt kjedelig at jeg bare kan bruke den en dag. Jeg har begynt å handle inn til innbydelser og ebay er jo fantastisk der. Handlet ark fra denne siden. Blir spennende hvordan innbydelsene ender opp å se ut.

I tillegg til at det 26 desember var akkurat ett halvt år til vi gifter oss var det ett år og fem måneder siden vi forlovet oss. Kan ikke tro tiden har gått så fort! Det var en helt fantastisk kveld. I ringen står ordene: "Jeg elske deg" Mangler en "r" siden Torunn og Espen ikke hadde nok lys til å skrive det. Frieriet skjedde utenfor vårt hus der vi ble kjærester i april 2006. Jeg skal virkelig gifte meg med den herligste og mest omtenksomme gutten:D Tor Vegar fikk hjelp fra gode venner til å ordne alt, og jeg hadde virkelig ingen ide om hva som skulle skje.











































Nå gleder vi oss veldig. Har ikke stresset med planlegging enda, får håpe det holder seg slik siden jeg skal fullføre sist året av min bachelor:)

2 kommentarer:

MissMette sa...

Hei Silje :o)
Så mange flotte bilder du viser og for et fantastisk begivenhetsrikt år du har hatt!!! Flott å oppsummere året som har vært slik som dette… Ønsker et godt nytt år, og så gleder jeg meg til å følge deg videre i 2010… Klem fra Mette

Anonym sa...

ma sjekke:)