tirsdag 8. desember 2009

Oppbevaring til juletrepynt

Jeg var på nille en dag og fant et kjempefint julegavepapir. Siden jeg hadde en skoeske til overs fant jeg ut jeg skulle kle den med det og det var jo en genial plass å oppbevare juletrepynten. Jeg skal nok ikke ha noe ordentlig juletre på noen år, men gleder meg til den gang jeg skal pynte med all den fine juletrepynten. Greit å øsnke seg av venner som man ikke skal gi for en formue til.

Jeg er enda knust over å komme hjem å finne den fine julekula jeg fikk av Tor Vegar knust på gulvet. Det var en rød en som det stod jeg elske deg på. Fikk den for 2 år siden og var ikke noe gøy at det var akkurat den som skulle knuse. Men nå har jeg lært og setter ikke pommes frittes esken med juletrepynt åpen oppå en stabel med alt mulig annet. Uansett, nå ligger i hvertfall denne esken trygt i sjenken min.




Var bare nødt til å vise denne søte engelen jeg fikk av Silje Mari sist jul. Helt fantastisk for en cocacoliker som meg:P





I tillegg fikk jeg disse søt små salt og pepper bøssene. Hun hadde lagt med en liten lapp der hun hadde skrevet: "Tiny saltshakers, for tiny salt" Litt internt, men kan vel bare si at vi har vel kanskje sett alle venner for livet episodene like mange ganger. En herlig gave.



1 kommentar:

Cecilie sa...

Hei Silje!

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min :) Snakk om hyggelig måte å starte dagen!

Skjønner godt hvordan du har det.. følte akkurat det samme etter at siste siden var lest i sagaen.. hehe.. men så leste jeg like greit alt sammen en gang til! Har du sjekket ut midnight sun(twilight fra Edwards synspunkt) da?

Du hadde en kjempekoselig blogg selv og jeg gleder meg til å titte innom deg igjen!

Ha en fin dag :)