mandag 18. januar 2010

Vi reiser opp til varmen

I mars tar vi oss en tur opp til varmere strøk. Nærmere sagt Tromsø. Det kan jo være det har snudd til da og de har fått tilbake de kaldeste temperaturene. Flybillettene ble bestillt i kveld og jeg gleder meg til en liten helgetur borte fra studiene. Forhåpentligvis trenger jeg en pause fra bacheloroppgaveskriving.

Vi skal besøke mine soon-to-be svigerinne og svoger;) Og den egentlig grunnen til vårt besøk, lille Samuel som skal døpes. Jeg gleder meg kjempe mye til å se dem igjen og ha en skikkelig familiehelg.

Syntes Tromsø var riktig så vakkert og her kommer noen bilder fra min første tur på besøk i 2008.

Den utrolig søte leilighetsblokka til Atle og Vera:









Mon tro om det blir noe isfesk denne gangen;)

1 kommentar:

Cecilie sa...

Så hyggelig å ha en Tromsøtur som du kan glede deg til :) Jeg har vært der en gang.. og kunne gjerne tenkt meg å tatt turen igjen!