onsdag 10. februar 2010

Et lite minne fra Tunisia

Her kommer noen bilder av en liten lykt jeg fikk med meg hjem fra Tunisia, for snart to år siden faktisk(!) Tiden flyr.




































Jeg vet ikke hvorfor, men jeg blir så utrolig glad i ting som jeg finner når jeg er ute og reiser eller gaver jeg har fått fra andre land. Jeg får bare en god følelse når jeg har salat i den vakre bollen vi fant i en medina i Tunisia og setter oppi salat”bestikket” laget av oliventre. Da kjenner jeg litt på følelsen av den koselige turen vår og det at jeg alltid får ha noe av Tunisia hos meg.




































Jeg kjøper selvsagt alltid det lille shotteglass souveniret mitt, men ingenting er som å finne noe jeg kan bruke i hverdagen. Gleder meg til vi skal på bryllupsreise og jeg kan finne noe fint der også som alltid kommer til å minne meg om vår første reise sammen som mann og kone;)




































Mange markeder skal forhåpentligvis besøkes og i Singapore virket det som det bugnet av antikkbutikker, interiør og alt annet. Dumt vi bare har en kveld der. Så kommer bare oppgaven med å pakke så lite som mulig på veien ned så jeg kan få med meg noen fine skatter hjem igjen…






































2 kommentarer:

Hvit Villa sa...

Takk for hyggelig kommentar! Det er alltid fint med gode minner fra ferier, særlig ting man kan bruke mye! Ha en fin kveld!

*sne* sa...

VI kjøpte med oss ett salatbestikk fra bryllupsreisen vår. Dessverre endte de med et uhell i oppvaskmaskinen, og det tålte de ikke. Men jeg har ikke hjerte til å kaste dem... Så jeg skjønner godt hva du mener :)

Takk for koselig hilsen!
//Christine