lørdag 27. februar 2010

Fretex er dyrt!


Jeg mener det begynner å bli skralt når jeg ikke en gang har råd til å handle ting på Fretex:P Da tenker jeg helst på møbler og slike ting. To søte venninner og jeg var en tur i Alleen i dag og måtte innom å kikke. Jeg hadde sett en herlig vogge i vinduet, men den ble raskt glemt siden den kostet 1500! Videre fant jeg noen fine trestoler, men de kostet opp i mot 500. Noen kommoder med potensiale som var alt for dyre. Jeg hadde rett og slett ikke råd til å kjøpe slitte møbler. Det er jo ikke slik at det er antikk heller. Det er lett å skjønne at Fretex følger med på moten og priser tingene deretter. Man kan jo i hvert fall trøste seg med at om man har råd er det jo kjempe flott å kjøpe det man trenger på Fretex. Jeg må nok heller vente til sommerens loppemarkeder kommer:D

MEN, for en stund siden fant jeg et lite blinkskudd, i mine øyner i hvert fall. Mamma har hatt den stående i trappen sålenge, men den tar jeg med meg til ny leilighet. Den ble funnet på Fretex og kjøpt for bare 45 kroner og jeg elsker den! Fargen er så nydelig:D

































































P.S: Nå har Tor Vegar reist til Grimstad for å forhåpentligvis få ordnet opp med de verste leieboerne noensinne! Han kunne ikke vært mer uheldig! Makan til idioter skal man lete lenge etter>:-I ARGH!!!!! Visst ikke det ordner seg blir det vel Forliksrådet!

Ellers så må alle ha en kjempe fin lørdag:D

Ingen kommentarer: