mandag 8. mars 2010

Ferdig med sjalet mitt

Da var sjalet ferdig og har allerede fått brukt det litt. Det er enda litt kaldt med bomullsgarn, men blir nok bedre når våren nærmer seg. Det var i hvert fall enkelt å hekle når jeg fant ut hvordan det skulle gjøres og ikke minst billig!

Neste prosjekt er å lære seg å strikke. Tenkte jeg skulle strikk meg en god stor ullgenser i hvitt og grått. Men mammas hjelp, SELVSAGT! Da ordner det seg nok. Har så mange søte små tantebarn og venners barn som jeg har lyst til å strikke noe til:) Ikke mye å hekle til gutter.

Ellers er jeg tilbake i Stavanger etter en kjempe koslig Tromsøtur. Har suksessfult klart å få en gjennomvåt toalettveske da jeg kom fra Tromsø. Fikk vasket den og da jeg kom til Stavanger var den gjennomvåt igjen, fant til slutt ut at det var hårsprayen som var kaputt. I tillegg ble nøklene glemt, godt jeg har samboeren min Tone:D

Ha en nydelig kveld!

1 kommentar:

Stina sa...

Så fin sjalen är.:-) Kram Stina