tirsdag 2. mars 2010

Oppskriftskriving

Sitter her med min kjære oppskriftsbok og skriver ned alle mulige oppskrifter jeg kommer over i bloggeland og ellers på nettet. De lagres som regel i favoritter og skrives ned etter hvert. De fleste er vel ikke så sunne som disse:

Lille W sin syndige gode sjokoladekake og Magnolia cupcakes.

Har jo et ønske om å prøve å leve litt sunnere. Derfor skriver jeg ned oppskrifter som Marthes pai og Cecilies pizza.

Igjen over til noe litt usunt. Kan gjerne tenke med å lage disse slik at jeg kan ta i bruk mine søte former

I kveld blir det vanlig tirsdagskveld med Frustrerte fruer(ååå så glad jeg er for at det er tilbake!), chips, sjokolade og cola! Ikke sunt og ikke bra at Siv sluntrer unna med eksamen lesing så Tone og jeg må spise alt alene:P Hva har vi ikke trening for?

I tillegg skal jeg lære heklekunsten til Tone. Garn ble kjøpt på nille i ettermiddag og et lite oldmorsteppe skal bli heklet.

Ha en flott kveld alle:D

1 kommentar:

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan!

Hehe, mange fristende oppskrifter på nettet, ikke alltid like lett å styre unna.

Lampen du spurte om er fra Ikea.
Ha en finfin dag.

Klem