fredag 30. april 2010

Grooovey hotel!

Nå fikk jeg endelig satt meg ned og bestilt det siste hoteloppholdet til bryllupsreisen. Har dratt det ut, siden jeg elsker å sitte å studere og lese om alle mulige plasser:P

Siden vi bare skal ha en natt i Singapore trengte ikke dette hotellet være så fantastisk akkurat;) Jeg vil helst oppleve så mye som mulig av byen de timene vi er der, sove litt, også fly videre til Langkawi.

Valget falt på et rimelig hotell til å være Singapore:P Hotell Re! Når hotellnavnet til og med har utropstegn så må det jo bare bli bra. Se bare på bildene:















































Bildene et lånt fra hotellets nettside.

Ikke helt min stil, men fantastisk stilig er det! Det måtte selvfølgelig prøves ut! Skulle selvfølgelig hatt tema-suiten deres som er i gull, sølv og bronse med jacuzzi, regnskogdusj og rund(!) king-size vannseng(!) Kjempemorsomt!

Virkelig spent på hvordan vårt rom kommer til å se ut:D haha. Kan nesten ikke vente, så nå får bare den vulkanen holde seg HELT i ro!

2 kommentarer:

Cecilie sa...

Haha det så jo skikkelig kult ut ;)

Elizabet Stilig hjem sa...

Hei, så stilige bilder av hotellrom. Artig å bo på et slikt rom.

God søndag!

Klem Elizabet