mandag 26. april 2010

Mål 2 for helgen: Fjerne golv og kjøkken

Jeg må innrømme jeg slapp billig unna i forhold til golvet. Var en tur i Arendal og da jeg kom tilbake var hele gulvet revet opp, teppet under var borte og Tor Vegar hadde skrapt bort sikkert halvdelen av det gule! Effektiv han altså!


Jeg hjalp til med å skrape vekk resten, feie opp alt(vi eier ikke støvsuger heller:P) Den lille gangen ble også tatt. Her var det ett belegg som satt veldig godt for å si det sånn! 

Senere gikk vi laus på gulvet på kjøkkenet. Under her var det også belegg. Tor Vegar satte i gang med å skru ned kjøkkenet, og jeg la ut annonse for det på Finn. Solgt allerede! Deilig!


Planen er å flytte varmtvannstanken inn på kottet slik at vi kan sette inn en oppvaskmaskin. Da vi skulle måle opp fant vi egentlig ut at vi mangler 1,5 cm på den ene veggen. Så vi får satse på at det kan ordne seg på en eller annen måte. Har ikke så veldig lyst til å gi opp hverken kjølehjørne, vask eller oppvaskmaskin:P Litt arbeid å få et brukt kjøkken til å passe på såpass liten plass.


Vi var i hvert fall fornøyd med helgen og fikk utrettet det vi hadde planer om. Neste gang skal nok deler av kjøkkenet med bort også få vi se hva vi skal ta fatt på neste gang.

I kveld feiger jeg ut og dropper Pilatesen for eksamenslesing. Har allerede hatt en førmiddagsblund i dag så jeg må bare sette i gang.

Ingen kommentarer: