tirsdag 13. april 2010

Vakkert bord

Kom på at jeg glemte helt bort å vise bordet jeg fant på gi bort på finn! Kunne ikke tro at det lå på gi bort og ringte med en gang for å høre om jeg fikk lov til å få det. Var ikke så lenge siden hun hadde lagt det ut og ingen hadde enda ringt. Jeg ble kjempe glad. Har lenge hatt lyst på et lignende bord.

Det var før påskeferien vi hentet det og heldig som jeg var fant jeg det kvelden før Tor Vegar skulle komme og han ble helt nødt til å være med meg å hente det. Skeptisk som han var da jeg ringte og sa jeg hadde funnet et bord ble han med og hentet det og ble heldigvis fornøyd. Det betyr at bordet får bli! (Hadde nok lurt det inn uansett) Håper bare vi kan finne en plass til det i leiligheten.

































Kan ikke tro at hun gav det bort, snille damen!

Det må fikses litt på, beina er litt ustabile og noen plasser er det satt inn skruer i stedet for de gamle tretingene?(husker ikke hva det her:P) Syntes selve bordet var veldig fint så tror nok ikke vi maler det enda i hvert fall.

Nå må jeg komme tilbake til oppgaven min. Bare en brødskive først. Ha en kjempe fin tirsdag!

3 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

oi..Dette er en diamant av et bord..Vakkert..Utrolig hva folk gir bort..Fantastisk..Slike bord er som regel ikke gratis for å si det slik.

Caroline sa...

Tusen takk for en kjempe koselig kommentar i bloggen min.

Må si jeg er virkelig imponert over hekle kunnskapene dine. Syntes babyteppet var kjempe nydelig.

Ser dere skal flytte til Grimstad, håper dere vil trives her og masse lykke til med bryllupet:)

Cecilie sa...

For et fiiint bord :) Skjønner godt at du ble glad! Ekstra fint var det jo at det var gratis.. perfekt!