søndag 23. mai 2010

En liten fremgang

I helga har vi vært en tur i Grimstad. Jeg følger egentlig hele turen var en stor treningsøkt. Jeg er kjempe sliten! Da vi kom bar vi opp hele kjøkkenet vi skal sette inn(et brukt et vi har kjøpt) Da vi skulle dra, bar vi ned hele det gamle. I tillegg var det et slags belegg på kjøkkengulvet som jeg holdt på å skrape av i evigheter! Ble vel halvveis ferdig. Er enda helt støl i hendene:P I tillegg ble varmtvannstanken flyttet inn på kottet. Så da har vi plass til oppvaskmaskin!

Her er et lite bilde av hvordan vi har tenkt å sette opp kjøkkenet. Ikke så godt å se hvordan det skal bli. Men ble tatt heller lite bilder i helga.


Det blir mest sannsynlig en liten tur til helga også. Da får vi forhåpentligvis gjort noe mer!

Nå er det søndag og oppgaveskriving! Kan ikke tro at jeg snart skal levere bachelor oppgaven og er ferdig.

Ha en nydelig søndag!

1 kommentar:

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Oj, nå var det lenge siden jeg hadde vært her inne å besøkt deg. Så nå har jeg lest meg langt tilbake her.

Så spennende at det ikke er så lenge til det er bryllup! Tida raser nok avgårde vil jeg tro:)
Og flotte bilder av tomta deres:)
Gleder meg også til å se mer bilder av kjøkkenet :)

Ha en fortsatt fin helg
Klem Janne Merethe