lørdag 8. mai 2010

En søt liten krakk

Det ble ingen tallerkenhylle på meg fordi den var minimini(!) Hadde vært perfekt til et barnekjøkken, men ble litt for liten for et vanlig kjøkken. I stedet ble det denne lille krakken kjøpt. Perfekt for alt mulig rart. Sette blomster på, få tak i ting på toppen av skap, nattbord, en ekstra sitteplass. Får se hva den blir brukt til:P

For min del kunne jeg gjerne beholdt den slitt som den var hadde bare fargen vært litt finere.


Derfor ble maling kjøpt. Skulle nok egentlig pusset litt, men tålmodigheten var heller dårlig så det droppet jeg:P Fargekoden fant jeg hos bloggen Livs lyst.



Denne fargen blir helt sikkert brukt på noen flere ting som trenger en liten fargedæsj! Den var veldig lik på fargen på bildene jeg fant på loppemarked i Sandnes. En nydelig mintgrønn.




Wuhu! Denne skal jeg nok alltids få plass til i leiligheten:D

Ingen kommentarer: