søndag 25. juli 2010

Loppemarked

I går hadde vi oss en tur på loppemarked. Vi kom kl. 10.00 og vi gikk igjen 10.15. Jeg er veldig glad i loppemarkeder samtidig som jeg syntes det er grusomt. Jeg elsker det fordi jeg kan finne noen herlige skatter der og mange av tingene jeg er gladest i har jeg funnet på loppemarked. MEN, trengselen får jeg helt noia av. Når det blir så mye folk at man ikke kommer fremover og ikke egentlig får sett noe er jeg lei. Det var heldigvis ikke regn fordi da blir alt så mye verre! Da skal ALLE inn. Jeg er ikke av den typen som albuer meg frem, men jeg finner meg som regel noen skatter alikevel. I går var det denne vekten som ble med hjem:

Jeg kunne ikke la denne gå fra meg. Selv om ja, joda, jeg har en vekt fra før av også:P Men jeg skal jo ha stort kjøkken en gang og den andre har jo en annen form og farge! Da er det lov?

Etter vår lille loppemarkedtur reiste vi til Ikea på Forus. Vi måtte få handlet inn diverse til leiligheten og når de plutselig var tom for 4-5 av tingene vi skulle ha ble jeg litt forleien! Det er kjedelig å reise over 2 timer og ikke få handlet alt man trenger. Vi får heller vente til Ikea kommer til Kristiandsand.

Over til noe annet. Hyllen fra Ellos som jeg skrev om i dette innlegget kom da vi var på bryllupsreise. Den var kjempeflott og tror den kan bli fin i gangen. Kommer noen bilder når vi får hengt den opp:D

I dag er det slampesøndag og ønsker dere alle det samme;)

4 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

Kjedelig med ikea-bomtur..
Jeg har lært meg til å skjekke lageret på hjemmesida dems jeg, slik at jeg slipper bomtur:/ Har nemlig erfart det noen ganger selv..hahah..

SUPER søt vekt..Har en slik en i blå. De er så skjønne.. Har vekt-mani jeg tror jeg*knis*
Har 5 stykker fra 40-50 tallet tror jeg, synes de er så nostalgiske og skjønne:)

Linda Sløgedal sa...

Mamma har akkurat lik vekt! hun har hatt den i mange år:) du finner mange skatter du! Håper alt er godt.

Heims verden sa...

Søte Linda:D savner deg! Alt er veldig godt! Hadde håpet og sett deg i sommer. Du skal ikke ha deg en tur på loppemarked på audnastrand?

Linda Sløgedal sa...

Det var koselig å høre:) Hadde vært veldig gøy å se deg også! jeg jobber de tre neste helgene, så tipper ikke jeg kan på loppemarkedet. Regner med det er en av de lørdagene. men hvis dere har tid og lyst er det bare å komme innom i kr. sand! ellers blir vi jo ikke så langt fra hverandre til høsten:) er så koselig med bloggen din Silje! må sjekke hver dag for oppdatering:)