lørdag 10. juli 2010

Shopping!

Fikk shoppet litt i dag, eller egentlig bare observert for det meste. STORE kjøpesentre her i hvert fall. Haugevis av butikker med ALT for dyre klær, kjeder meg priser som i Norge og butikker med BILLIGE klær! Ble ikke så mye handling. Hadde nok vært mer underholdene uten min stakkars ektemann;) Her er et av Kuala Lumpurs store sentre, med innendørs berg og dal bane!

Lørdag og mye folk! Hørte morsmålet for første gang på nesten to uker. Utrolig deilig å ikke være på ferie med en haug av skandinavere som vi har vært i Egypt:P


Fant en kjolebutikk med mange nydelige kjoler! Kunne kjøpt mange, men må vel innse at det ikke er så alt for ofte jeg får bruk for det. Men denne herligheten ble min for bare 200 kr(!)


I kveld var egentlig planen Chinatown, men nå pøser det ned, lyner og tordner! Håper det roer seg snart. I morgen skal vi prøve å få oss billetter til Skybridgen;) Da  må man visst tidlig opp!

Håper alt står bra hjemme i Norge og vi gleder oss til å komme hjem til forhåpentligvis SOOOOL:D

P.S.: Så Twilight på kino i går kveld. Klarte ikke holde meg mer. Her betaler man 24 kroner for kino, så nesten så vi skulle sett den igjen:P haha


Ingen kommentarer: