fredag 13. august 2010

Kjøkkenets smykke

Måtte bare vise dere noe vi skal ha i vårt fremtidige hus. For noen år fremover vil den være full av spindelvev og støv.


Kan du se hva det er?

TADA!
Den stod selvfølgelig feil vei da jeg tok bilder, men det er engler det skal være på det midterste bildet. Den er så nydelig og jeg er så glad vi skal ha denne etasjeovnen på vårt fremtidige kjøkken!

Nå er det helg og i morgen må jeg pakke resten av tingene mine for på søndag pakker vi bil og tilhenger og flytter til Grimstad! Endelig!

8 kommentarer:

camilla sa...

Hei hei:) så koselig at du likte kverna. Var ikke akkurat nystrøket det koppe hånd kleet, men tenkte det var koseligere å pakke det inn i det enn i papir;) så koselig at du var en blogger du au da:) legger meg til som følger her jeg:) nydelig ovn du har fått tak i :)

Hilsen camilla

Home By Virginia sa...

Oi så nydelig...!!! ☺ En sånn står på min "Ønskeliste når jeg skal bygge hus" en gang... ;) Hi hi

* God Helg *

Klemmer fra MV ♥

lisje astrid's husblogg sa...

Hei:)

Tusen takk for kjempe koseleg helsing frå deg♥

Kjempe fin blogg du har!

Å dette er ein skatt!
Heldige deg!

Ønskar deg ei herleg god helg♥

Klem frå Astrid♥

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Takk for hyggelig hilsen:-)
Og for en nydelig ovn dere har fått tak i,- et smykke!

Ønsker deg en fin-fin helg på blide Sørlandet:-) (Vi hadde sommerhus i Fevik da jeg vokste opp, og har mine beste minner derifra*s*)

Cat

Mita på landet sa...

Så fin etasjeovn - en sånn drømmer jeg også om å ha i spisestua:) Ikke bare er de lekre å se på, men de gir jo også en herlig varme!
Ha ei fortsatt go' helg!

Cecilie sa...

Så fin den var.. utrolig koselig å bruke gamle ting, spesielt slike fine ovner!

Jannes lille sted sa...

Så fin!
Kjempenydelig rett og slett!
Ha en fin uke
Klem Janne Merethe

Lille Liljehvit sa...

Nydelig ovn!! Og så på kjøkkenet da!! Heldige du!! JEg vil også.. :o) ha ha :)

Og så kunne jeg tenke meg den hekleboka? Hvor kjøpte du den? Jeg hekler en del, men det er mer babytepper og leker og sånn :) Har aldri heklet baby-klær... det kunne jeg tenke meg å prøve :) Hva kostet boken?

Fin blogg du har. Jeg legger deg i bloggelisten min, så jeg kan følge med videre ,o)

Klem fra LiljeHvit