lørdag 11. september 2010

Et lite loppemarked glimt

Nå ble jeg plutselig litt fraværende. Jeg skylder på min heklebok som jeg er helt hektet på. Nå er jeg snart ferdig med en søt liten babydress. Bildet kommer så snart den er ferdig.

Har lurt litt på å kanskje legge ut noen heklede ting på Epla. Men bruker gjerne mange timer på de store tingene jeg hekler og det er jo begrenset hvor mye andre vil betale for ting. Problemet er bare at nå begynner babyene jeg kjenner å vokse ut av størrelsene i oppskriftene mine og jeg liker best små størrelser. Mye bedre for tålmodigheten. Syntes det er kjempegøy med prosjekter som ikke tar ALT for lang tid! Så da blir det jo fort noen babyplagg til overs. Men det er nok ikke lenge før noen i vennegjengen skal ha en liten en. Da kan det jo være greit å ha noe på lur også!

I forhold til dette har jeg sett at mange har endt opp på bloggen fordi de har søkt på heklet dåpskjole. Den er det evigheter siden jeg har fått gjort noe på. Tanken var å sette i gang på den når vi flyttet til Grimstad. Men når jeg ikke har de store planene om å bruke den på noen år enda, har jeg ikke så veldig hastverk med å få den ferdig;)

Tenkte egentlig jeg skulle vise noe jeg plukket med meg fra loppemarked i sommer. Eller heller et lite glimt...

Kan si så mye at det har blitt en liten forandring på dem. Men siden blekket i skriveren mangler har det verken kommet bilder eller noe annet spennende i dem. Har planer om å kjøpe bildelister på Ikea og gleder meg til å fylle de opp med rammer og bilder.

Ha en nydelig lørdag! Tror jeg fortsetter med heklingen jeg...

Ingen kommentarer: