søndag 5. september 2010

So long...




Bildene er fra hytta vår. Om noen skulle ønske seg pappas vakre solhatt kom denne i en av sommerens Donald Duck:P hoho

Akk, nå er det vel bare å innse at sommeren er over. Utrolig trist siden jeg vet det ikke er noen varme ferier og se frem til heller. Er kanskje ekstra trist å gi slipp siden dette har vært en slik fantastisk sommer. Vi vil nok alltid huske denne spesielt godt. Ferdig utdannet, et nydelig bryllup, vi ble mann og kone og reiste på en fantastisk bryllupsreise til Malaysia. I tillegg har vi nå flyttet sammen i leiligheten vår i Grimstad.

Det har vært en god sommer, det skal han ha! Vi har det godt og er ufattelig takknemmelige for god familie og herlige venner. I tillegg setter jeg utrolig pris på alle bloggebekjentskaper. Utrolig hvor mye glede og inspirasjon jeg får! Takk for det alle dere som har vært innom og alle dere som skriver fantastiske blogger som jeg har oppdaget.

Ønsker dere som er innom en fin uke. I morgen skal jeg på jobb og er kjempespent! Må få malt ferdig noen stoler også og får kanskje vist frem kjøkkenbordet vårt...Planen var egentlig bare barkrakker, men nå kommer jo ikke Ikea før i nesten november og tror faktisk vi får plass. Bordet er et vakkert og gammelt et som jeg fant på gibort på finn:D HELDIG!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sommeren 2010 har nok vært ekstra hyggelig og minnesrik for deg!
Har vært koselig synes jeg og følge med på både bryllup og bryllupsreise på bloggen din :D
Mye glede og inspirasjon å finne her hos deg også ;)
Lykke til på jobben i morgen!
klem Laila