tirsdag 5. oktober 2010

Min første NIB utfordring - Oktober

Herlig! Min første NIB utfordring. Perfekt at den dreier seg om: "Lopper i blodet" Det har jeg nok av og jeg har mange høyt elskede bruktfunn som jeg liker å kalle dem. Syntes det er vanskelig å velge ut ett siden jeg har sterke følelser for alle:P

Men kom frem til at mitt beste loppefunn måtte bli noe som jeg bruker mye i hverdagen og som ikke bare ser vakkert ut.(i mine øyne) Det jeg skriver om er mitt kjære syskrin som jeg oppbevarer det mest brukte garnet, hekleprosjekter og  alle heklenålene. Det står trofast ved siden av sofakroken. Her kan dere se hvordan jeg fikset det opp og her kommer bilde av herligheten...


Her kan dere se hvor utrolig romslig og genialt det er. Enda et bruktfunn som aldri kan erstattes med penger!

Her slappes det bare av. Tenkte jeg skulle kikke på de andre bidragene til konkurransen. Mye spennende inspirasjon der kan jeg tenke meg!

Ønsker dere alle en herlig tirsdagskveld!

4 kommentarer:

Bekka sa...

Kjempefint syskrin - godt med så god plass. Lykke til med utfordringen!
Takk for koselig kommentar hos meg :)
Nyt kvelden,
Klem fra Bekka

Anonym sa...

Så koselig å få se oppe i syskrinet ditt ;) Inspirerende!
Lykke til med utfordringen!
klem Laila

En støvel og en sko sa...

Hei Silje!
Wow, så fint syskrin du har funnet og malt. Satt og bladde litt i NIB sine bilder fra utfordringen, og så så jeg dette flotte syskrinet. Jeg fant et lignende syskrin på en bruktbutikk som jeg nå holder på å pusse opp. Jeg har skrudd alt fra hverandre og grunnet. Men så oppdaget jeg at delene ikke passer sammen igjen og at treverket sikkert har slått deg. Skjedde dette med deg? I så fall, hva gjorde du?
Kjempefin blogg, forresten. Lykke til med konkurransen!
Klem fra Sølvi

Huldra sa...

Flott og praktisk funn som kledde ny drakt og nye knotter. :)