mandag 4. oktober 2010

Ny header

I anledning at jeg har blitt medlem av NIB - Norske interiørblogger(WUHU) prøvde jeg meg på en ny header. Laget mange forslag. Det ble alt for mange slik at valget ble veldig vanskelig...Endte opp med å prøve ut denne som jeg følte bildene kom mest frem i:
Jeg likte denne også godt da, men nå ser vi hvordan det blir. Om ikke dere har sterke reaksjoner på den som valget mitt falt på;)

Hubby og jeg har besøk av min kjære mamma og lillebror. Kjempekoselig. Vi måtte selvsagt se "Jakten på kjærligheten" som jeg syntes er en blanding av underholding, gøy, flaut og morsomt:P

Ønsker dere alle en fin mandagskveld!

4 kommentarer:

Bekka sa...

Syns den nye headeren var fin jeg - klare fine bilder som passer godt til det som står under :)
Klem fra Bekka

frua i tua - Langtangen sa...

Nydelig header:) Den var veldig enkel, og akkurat det gjorde den så fin!

Anonym sa...

Gratulerer!!! Veldig fin header, virkelig... Elsker alle tingene du viser frem - slikt syskrin er jeg alltid på jakt etter, vekt også faktisk... hmm, må nok innom loppemarked til helgen ja. Putene dine fra Jysk er helt topp - her solgte de dem for 15.- pr stk for en tid siden - kjøpte likegodt 20 jeg da - slikt klassisk mønster blir jeg aldri lei.. Lykke til!

Anonym sa...

Er ingen blogger selv, men er ofte innom din og ser på bloggen din. Flott utkast du har laget, flotte bilder, men jeg hadde litt problemer med å lese teksten,kanskje fordi den er dobbbel.