søndag 14. november 2010

Farsdag

I dag hadde den beste pappaen av de alle farsdag! Fikk dessverre ikke feiret den med han siden jeg har vært i Stavanger i helgen(En fantastisk helg med fantastiske gode venner!). Ingen klem på farsdagen:(

Da gamlefar fylte 50 år tidligere i år leste jeg dette diktet. Fant et på engelsk som jeg oversatte og forandret på:

En pappa er en person
som er kjærlig og snill.
Han er en som hører etter,
forstår og forsvarer.
En pappa kan være en av dine beste venner.
Han er stolt av dine triumfer.
Men når ting går galt
kan en pappa være tålmodig.
I alt man gjør
spiller en pappas kjærlighet en stor rolle.
Det er alltid en plass til han
dypt i ditt hjerte.
For hvert år som går
blir man enda mer glad,
mer takknemmelig og stolt
bare av å kalle han pappa.

Tusen takk pappa,
for at du lytter og bryr deg.
For at du gir og deler,
men spesielt for at du er deg!

En kjempeflott dag til å gi en pappa man er så glad i den oppmerksomhet han fortjener enten om man har han her på jorden eller i himmelen!

Neste gang jeg er hjemme skal du få en stor farsdagsklem min kjære pappa! Hilsen lollet ditt:D

Kjempefin farsdag til dere som kikker innom. Kommer sterkere tilbake med interiør i morgen. Kanskje dere får sett en 3 små pynteting som skal settes frem 1 desember.

2 kommentarer:

C ♥ sa...

Så fint det var :)

Som du sikkert skjønner rakk vi ikke å få taket på før snøen kom, for den kom jo så alt for tidlig!!! Men nå har den jo forsvunnet igjen og siden sola steiker i dag satser vi på full tørking og at taket kommer på :D

Synne sa...

Du har fått en award!
http://synne77.blogspot.com/2010/11/wow-kirsebr-pa-toppen.html