søndag 21. november 2010

Jeg har en drømmemann...

...og da mener jeg en mann som drømmer. Ikke i søvne en gang. Men i virkeligheten. Akkurat nå har den store drømmen vært en ny volvo! Da går det mye i volvoprat, mye i finn.no, mye i å bygge egen volvo på nettsidene deres og  mye i å prøve å gjøre en tilbakeholden kone litt mer entusiastisk.

Ufattelig hvordan lidenskap kan være så forskjellige! Som oftest mellom kvinner og menn. Mange par har jo felles lidenskaper, mens andre må leve seg inn i hverandres. Jeg må innrømme at det er gøy å se hvor mye lidenskap noen har. Spesielt når jeg ikke helt deler lidenskapen...Men å se hvor lykkelig, og så entusiastisk han blir er ganske så artig(Jeg er selvfølgelig like "ille" med mine "ting").

I bryllupstalen til han nevnte jeg blant annet at det er ofte han ser blankt og drømmende ut i et rom og det ikke er godt å vite om det er meg eller biler han drømmer om. Eller når han ser meg dypt inn i øynene og jeg tror han skal si det mest romantiske, men så er det en ny bil han har sett på finn.no. De kan være gøye de guttene!

Bare for å klarne opp i eventuelle misforståelser han er også min drømmemann som i "den jeg drømmer om og ikke kunne vært lykkeligere for å være gift med!"

Nå viste det seg at den kjekke og herlige mannen klarte å overbevise sin kjære kone om at en Volvo var akkurat det de trengte. Spesielt når hun fikk lov til endelig å få sin hvite drøm. Ja, vi har nå en gammel hvit Volvo stasjonsvogn(!) Men nå snakker vi ny! Og jeg ser ikke noe vakrere enn nye hvite biler, spesielt med sota vinduer;)

Denne så litt sølv ut, men den blir kritthvit!

B-E-A-U-T-I-F-U-L.

Også må jeg nok bare fastslå at Hubby har gjort meg bittelitt bilinteressert. Jeg ser jo selvfølgelig bare på form og farge, så det strekker seg nok ikke lenger enn det.

Bilder: Volvocars.com

I dag har vi hatt en kjøretur til Seljord for å hente noe til Hubbies bror. Og når kjøreturen ble 3 timer hver vei må jeg bare si at jeg priser meg lykkelig at vi skal få en litt nyere bil snart! For en bråkete bil! For ikke å snakke om at overlevelsessjansen i den nye er litt større og det er jo en fin tanke...

Nå ble jeg enda litt mer oppgitt over at vi ikke får den før lant ut i neste år siden de ikke begynner å lage dem før i februar:-/ Men da håper jeg at jeg kan få gjennomslag for en bilferie til sommeren. En tur innom Amsterdam? Frankrike kanskje? Loppemarked i Frankrike?(min store drøm!) Tips?;)

Ønsker dere en herlig søndagskveld! Jeg drømmer videre...

2 kommentarer:

På landet sa...

Grattis med nytt glis :)

beate sa...

lekker bil!
skjønner at dere falt for den!!!

nyt kvelden

klem beate