torsdag 2. desember 2010

ENDELIG!

Vi måtte bare bo her tre og en halv måned før det endelig kom opp noen bilder på veggen. Jeg kan kanskje ikke skryte så mye av det heller siden det bare er rammene som har kommet opp...

Jeg skylder delvis på Ikea som ikke har hatt listene alle de fem(!) gangene vi har vært innom. Men endelig, i dag fikk vi napp! Så nå må bare bilder fremkalles også burde det jo bli bra...? Vi satser på det. Blir nok bare bilder fra bryllupet, men det er jo så koselig!

Litt julepynt har jeg til og med fått på plass. Viser mer av dette en annen gang! I morgen venter vi besøk og de forlanger kake, så jeg må nok bare komme i gang med den!

Nydelig kveld til dere!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fint det ble!

Skulle virkelig ønske Erlend og jeg også kunne komme til dere i morgen. Vi(jeg..) vil også se twilight, og spise kake! KOS dere masse, mine nydelige!