mandag 27. desember 2010

Heklede julegaver

Det ble noen heklede julegaver i år også. Blant annet disse pannebåndene som er heklet på oppskrift fra Garnstudio. Deilig mykt alpakka garn ble brukt. Jeg fikk så lyst til å "skrive" noe på dem. Så da ble dette resultatet.

Til mamma og ei venninne ble disse vottene heklet. Veldig grei og enkel oppskrift! Klikk her så finner du oppskriften.


Senere skal jeg på tacomiddag hos Hubbies bror. Ååå som jeg gleder meg til noe annet enn julemat!

Ikke nok med det, men i kveld fylles stuen opp av herlige venninner og jeg gleder meg så til å treffe dem alle. Deilig med juleferie!

Ønsker dere som kikker innom en herlig mandagskveld!

2 kommentarer:

beate sa...

åh, så fint du har strikket!!

kos deg med taco!

klem beate

Chic - Romantique sa...

Så nydelige votter! :)