tirsdag 14. desember 2010

Jeg ble plutselig litt fraværende her...Hubby og jeg har hatt en tur til Stavanger i helga med gode venner. Julebordhelg med masse mat og julegaveshopping. Helt herlig.

Kan ikke tro at jeg snart er ferdig med gavene. Deilig, og jeg føler ikke jeg har stresset i det hele tatt. Nå har jeg virkelig fått dilla på hekling og etter jul skal jeg vise dere noen søte pannebånd.

I kveld ligger jeg på sofaen og depper litt over at det ikke er noe underholdende på tven. Har veldig lyst til å lese, men jeg kan ikke lese samtidig som jeg hekler. Tungvint;)

Leiligheten er pyntet, men å som jeg gleder meg til å pynte juletre en gang. Det er nok noen år til. Ønsker meg som regel juletrepynt til jul og sier alltid "Kvalitet/Vakkerhet over kvantitet" Se dette vakre treet...


Bilder: Google

Ønsker dere en herlig kveld!


Ingen kommentarer: