mandag 20. desember 2010

Julegave til besteforeldre

Det er vel ganske tradisjonelt å gi bryllupsbilde til besteforeldre første julen etter bryllupet. I går fikk jeg hentet noen av bildene jeg har fremkalt fra bryllupet. Mangler enda en del så får krysse fingrene for at begge besteforeldrepar får bildene til julaften.

Jeg vet ikke helt hva som har gått av meg når jeg har bestilt bildene. Det første som slo meg var at her har de gjort en STOR feil. Jeg hadde da ikke bestilt noen bilder med hvite kanter og i alle mulige størrelser. Jeg fikk etterhvert sjekket hva jeg hadde bestilt, hmm, så visst ut som jeg hadde bestilt noen med hvite kanter og der manglet det et par størrelser jeg egentlig trodde jeg hadde bestilt...Huff, gikk nok litt fort, og jeg som trodde jeg hadde stålkontroll! Jeg får bestille resten i neste etappe. Da ska jeg bestille alle bildene til albumet jeg skal lage. Oh joy:D

Rammen jeg valgte til mine besteforeldre heter Virserum og er fra Ikea. Besteforeldre har ofte mange bilder på veggene. Mine besteforeldre har pusset opp store deler av huset og har fått ryddet skikkelig opp på veggene. Jeg ville derfor ikke gi dem en altfor stor ramme. I morgen skal jeg handle inn litt flere julegaver. Nå nærmer det seg drastisk juleferie og julaften.

Ønsker dere en helt fantastisk mandagskveld, jeg må få pakket inn noen flere julegaver...

Ingen kommentarer: