fredag 31. desember 2010

Mammas vakre juletre

Mitt siste innlegg for i år blir av mammas vakre juletre.
Det er overøst med vakker julepynt og noe selvlaget fra langt tilbake.
Tror det er lenge siden mamma og pappa har vært så stolt av treet. En fyldig og vakker edelgren.
Jeg kan ikke tro at etter midnatt går vi inn i 2011. Dette året har vært helt fantastisk. Noen høydepunkter som å bli ferdig med bachelor grad og være kjempeheldig med jobben jeg fikk. Det største som skjedde var selvfølgelig når jeg giftet meg med min Hubby.
Vi fikset opp leilighet og flyttet inn sammen og etter bryllupet hadde vi en herlig bryllupsreise. Min kjære forlover giftet seg også og det var en ære og stå der sammen med henne i kirken.
Det har vært et flott år. Vi tar med oss mange gode minner vi har skap med vår kjære familie og venner. Vi er så heldige som har dere alle!

Jeg ønsker alle dere som har kikket innom bloggen et virkelig godt nyttår og gleder meg til et nytt bloggeår med dere. Gleder meg til hva 2011 vil bringe!

2 kommentarer:

Piulfen sa...

Gpdt nyttår til deg. Og utrolig vakkert juletre.

Anonym sa...

Godt nyttår til deg og mannen også! Håper dere hadde en flott feiring!
Det var et fint juletre.
Svigerinne