torsdag 20. januar 2011

Together at last

I vinduskarmen står disse vakre lysestakene fra Lene Bjerre. Vi fikk den største til bryllupet. Etter jul var jeg i samme butikken som den ble kjøpt i og fant en litt mindre størrelse.
De hadde kun hatt disse to og det passet jo veldig fint at den lille stod og ventet over et halvt år slik at de fant sammen igjen:)

Det ble litt dårlig med blogging denne uka. Vært i Kristiansand et par turer og i dag har Hubby og jeg vært og handlet inn til oppussingen av badet. Vi måtte få kjøpt en dusj vegg og litt forskjellig. Oppussingen begynner nok om et par uker. Det blir ganske nøytralt og enkelt. Det er nok det greieste siden vi skal selge leiligheten igjen.

Nok om det! Som jeg skrev var vi i Kristiansand denne uka. Jeg hadde endelig lykken med meg og fant et nydelig kupp på Finn. Tørr nesten ikke si hva det er, men får se om jeg får samlet nok mot så kommer det kanskje et bilde her på bloggen;)

Ønsker dere en herlig torsdagskveld. Kan nesten ikke vente til helg. Det blir så deilig og avslappende!

Ingen kommentarer: