onsdag 9. mars 2011

Jeg har åpnet Epla butikk!


Jeg vet ikke om dere har hørt om Epla? Elsker dette nettstede hvor det myldrer av vakre ting håndlagde ting. Det er jo her jeg burde handle julegaver, bursdagsgaver og lignende. Så masse flott!


I kveld åpnet jeg en butikk på Epla. Har lenge tenkt at det hadde vært gøy å prøve ut. Jeg hekler jo en god del og ofte små babyklær og siden det ikke alltid er nyankomne babyer rundt forbi samler det seg litt opp.


Tenkte derfor at det kunne jo være gøy å legge det ut her i mellomtiden til jeg eventuelt gir det bort. Om det skulle bli solgt så hadde det jo vært en bonus!


Det er jo ikke så mange kroner å tjene på håndarbeid. Garn koster masse(!) knapper koster gjerne 6 kroner pr. knapp og man bruker mange timer på å hekle en genser. Så nei, det lønner seg ikke i det hele tatt. Men gøy er det jo:D Ønsker der hjertelig velkommen til min Epla butikk: Herligheter.


8 kommentarer:

ishavsprinsessa sa...

Så gøy Silje! Skal følge med, du er veldig flink! Ha en fin kveld! :)

Monica sa...

Herlighet det var en fin liten eplabutikk :) Gratulerer så mye, og lykke til med salget :) Skal huske på denne om det kommer noen småfolk i familien eller blandt venner :)
Klem

Jannes lille sted sa...

Hei ☺
Og gratulerer så masse med epla butikk! Kjempegøy! Masse lykke til med salget. Det går nok så bra!

Ha en flott dag
Klem Janne Merethe

Ane sa...

Så fin blogg du har. Her skal jeg komme tilbake. Har lagt deg til i blogglista mi. Den hvite jakken med dobbelspenn var jo helt nydelig. Hvordan oppskrift har du brukt her?

Anonym sa...

Så gøy! Du lage nydelige babyklær.
Klem

Katrine sa...

Gratulerer med Epla butikk. Så mye fint du har heklet :o)

Andrea Nepstad sa...

Så utrolig mye fint!! Skulle virkelig ønske jeg var så flink til å strikke og hekle!! :) Synes forresten det var veldig gøy å plutselig finne ut at du hadde blogg!! Har herved blitt fast leser :)

Frøken Anker sa...

Hej

Jeg har aldrig hørt om Epla. Men der var en blogger, der nævnte det for mig.
Den lyse trøje med knapperne - er den til salg? Og hvilken størrelse er den?
Jeg har et barnebarn på 8 måneder/str. 80, den skulle passe til.

Hav en god dag
Birgitte