mandag 7. mars 2011

Kosesofa

I vårt fremtidige hus sier jeg ikke nei takk til denne sofaen fra Bohus. I den ene stuen der tven blir er ønsket en stor god og myk sofa, med mange puter!
Spørs om hele denne sofaen får plass, da blir det isåfall mye sofa. Men det er jo herlig da! Gleder meg til å velge ut om noen år. Vi får prøve å beregne det slik at vi kan slå til på salget om vi finner noe vi liker.

I går hadde vi oss en tur på Boligmessen i Kristiansand. Ble ikke så mye seriøs kikking, men litt inspirasjon fikk vi samlet. Hubbys bror og kone var også der. De bygger et fantastisk hus og det er kjempegøy å se hvordan det blir. Gleder oss til vi skal begynne!

Jeg har akkurat hatt en liten pilates økt og har inntatt sofakroken. En herlig kveld til dere som kikker innom:D

3 kommentarer:

Li/Småtingene sa...

Kunne gjerne tenkt meg plass til denne ja!!
:-)

Villa Minde sa...

Den sofaen har jeg "siklet" på også, den er rålekker!! Desverre har vi ikke plass til noe sånt hos oss, men det hadde vært noe! ;0) Ønsker deg en flott dag! Klem fra meg

Chic - Romantique sa...

Jeg har nettopp kjøpt prikk lik sofa, og den kostet "bare" 15.000,- :)