onsdag 16. mars 2011

Nytt badekar?

Er du på utkikk etter nytt badekar og i tillegg veldig glad i sko. Hva med dette badekaret?


Fantastisk!

Det blir nok ikke et slikt i vårt fremtidige hus, men det var jo veldig stilig da! Vannet renner ned fra toppen av hælen.

Om du ønsker et i en litt mer tradisjonell form? Men enda litt spesielt med blingbling?


Da passer kanskje disse med løveføtter?


Bilder: SICIS

Jeg er nok litt mer tradisjonell og enkel i stilen. Kunne kanskje våget meg til det siste bildet, men tror nok vi går for et ganske vanlig badekar. Blir nok ikke løveføtter heller. Selv om det er jo kjempesøtt:) 


2 kommentarer:

Bekka sa...

hihi, stilig! Aldri sett sånne før, men enig med deg, jeg hadde nok valgt noe mer tradisjonelt, tror man fort går lei av noe sånt som dette.
God torsdag :)
Klem fra Bekka

Andrea Nepstad sa...

Hehe, noe såå stilig!! Har faktisk aldri sett noe ligende!! Kjempe kult :) Men tror ikke jeg ville satset på å ha det i mitt eget hus! Men det er jo smak og behag :)