tirsdag 15. mars 2011

Vår, vår, kom igjen!

Kan nesten ikke vente til våren setter inn for fullt! Bildet under ble tatt 14. april i fjor. Håper så inderlig at vi har det sånn om en måned. Sitte å spise is i sola i bare en genser. Deilig!

I helgen kjøpte jeg ei vårjakke så jeg er klar. Det er enda en del snø, men satser på at den er borte om en måneds tid...Tvitvi!

Ønsker dere en herlig kveld! Jeg tar en tur til Kristiansand for Frustrerte Fruer med en gjeng herlige venninner. Heldig jeg er:)

2 kommentarer:

Villa Minde sa...

Ååå så herlig det ser ut med sol, "småsko" og is - drømme drømme!!! Det er herlig å tenke på at våren snart er her, kanskje allerede om noen få uker - hurra! Ha en fin kveld og kos deg med Fruene ;0) Klem fra meg

Andrea Nepstad sa...

Jeg er SÅ klar for at våren skal komme!! Blir fantastisk!! :D