søndag 3. april 2011

April, April, April!

Det er en skikkelig deilig tanke at april endelig er her. Nå kommer varmen mer og mer og sommeren nærmer seg! Det er så utrolig godt å ha en sommer som venter og ikke en vinter. Disse tulipanene havnet i søppla for ei stund siden, men fikk utnyttet dem litt før de var helt døde.


Tror jeg må kjøpe meg en ny hortenisia snart. Den andre var en suksess og stod i 6(!) uker. Det var gøy det. Elsker hortensiaer om noen ikke skulle ha fått dem seg...Rammene på bildene ble kjøpt på loppemarked i fjor. De hadde en fantastisk mintgrønn farge.


Vi har hatt en deilig helg her i Grimstad. Eller egentlig Kristiansand siden vi var der både fredag kveld og lørdagen. I går var det årets første loppemarked. Litt skuffet, men det ble nå et par rammer som vanlig. I dag er det ingen planer. Deilig, for halsen og hodet mitt verker og jeg ligger enda i senga;)

En herlig søndag til dere!

2 kommentarer:

EKTE INTERIØR sa...

Tusen takk for hilsen inne hos meg! Skal dere ha tre meter under taket?! Det blir jo konge! Så kjempefint slagbord du har fått tak i på loppis! God søndag!

Anonym sa...

Takk for gode tips om hvor jeg kan lete etter loppemarkeder -
jeg savner bergensloppene så veldig..

Disse rammene er skikkelig fin farve, jeg har en stor gammel gullramme som jeg tenkte å male hvit, men kanskje den skal få et hint av mintgrønn i seg...