søndag 22. mai 2011

En liten buddha

Inntil jeg har vært i et land med buddhisme har jeg fått meg en fake liten buddha fra UpStairs på Sørlandssenteret. Kjøpte noen andre småting også, mye fint dilldall i denne butikken ja! Fine priser har de også!


Må jo bare oppklare at jeg ikke er buddhist om noen skulle tro det...Men syntes figurene er stilige!


Nå har Hubby og jeg fortært en Pizzabaker pizza og ligger strake ut på sofaen. Deilig med søndag. En herlig helg med utdrikningslag på lørdagen sammen med en fantastisk gjeng. Vi prøvde laserskyting og det var veldig gøy. Jeg klarte å tryne skikkelig og har 3 store blåmerker på beina. Får håpe beina er brukans i morra så jeg kan komme meg på trening...

Ønsker dere en herlig søndagskveld og en kjempefin ukesstart i morgen!

4 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Hei :)
Fin buddha, likte godt blomsterpotten også.
Ønsker deg en fin kveld. :)

InstatreffNorge sa...

Tusen takk for gardintrapp innspill:):)

Buddhaer er fint, selvom jeg er mer på madonnafigurene:)

Deilig med pizza og avslapping:)

Ha en fortsatt fin uke:)

Klem Lise

Kaoskontroll sa...

Tusen takk for det! :)

Kjempeflott peis du har funnet, og så genialt at den blir like fin i begge stuene. Og det kan være veldig stilig med miks av moderne og gammelt, synes jeg.

Ønsker deg en flott uke! Klem

Andrea Nepstad sa...

Så stilig :) Digger Upstairs! Såå masse fint til en billig penge :)