onsdag 18. mai 2011

Peisuret på bokhylla

Dette vakre peisuret var en bryllupsgave fra Hubbys besteforeldre. De har gitt ur til alle barnebarna i bryllupsgave. Vi var heldige og fikk plukke det ut selv. Det er Howard Miller og ble kjøpt på nettsiden JeLø. Veldig godt utvalg og service. Vi har ingen peis så det er blitt stående oppå hylla i stua. Det blir vel faktisk ikke peis med hylle over i vårt fremtidige hus heller. Men vi skal helt sikkert få laget en plass til deg!


Klokka har vært noen minutter på 7 en god stund nå. Hubby var ivrig til å trekke det opp i starten, men jeg holdt på å bli gal av tikkingen! Det blir nok litt bedre i ett større hus vil jeg nok tro. "Ringingen" får han heller ikke lov å ha på fordi den dinger hvert kvarter(!) Haha.


I dag har vært en begivenhetsrik dag her hos oss. Jeg har vært på sykehuset og fått koblet på en EKG maskin som skal måle hjerterytmen til i morgen tidlig. Da vi har på helsesjekk med jobben var pulsen min så veldig høy når jeg syklet med lite motstand. De vil bare sjekke litt. Greit å vite i tilfelle det skulle være noe. Men mannen sa at det ikke var noe farlig uansett så da stoler vi på han;)


En annen begivenhet er at vi nå har tatt steget og kjøpt vår første bil sammen;) Eller, den ble jo egentlig kjøpt i høst, men Hubby hentet den i dag. Han er helt i ekstase og jeg er bittelitt nervevrak med tanke på å kjøre den...Må være oppmerksom hele(!) tiden nå ja...(Ikke det at jeg ikke var det før Hubbyen min)

Jaja, håper dere alle hadde en fin 17. mai. Her har det pøsregnet i hele dag og er så utrolig glad for at vi fikk det flotte været vi gjorde i går!

En fin kveld til dere! 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en nydelig klokke! Lykke til på sykehuset.
Klem

Villa Minde sa...

For en nydelig klokke! Like vakker selv om man må "slå av" tikking og plinging ;o) Gratulerer så mye med ny bil. Ikke rart du blir litt nervøs, men du vet - det er alltid verst med den første lille skrammen :-p Lykke til på sykehuset! Klem fra meg

Bekka sa...

Nydelig ur - med eller uten peis under!
Og gratulerer så mye med bil :)
Ha en fin dag!
Klem fra Bekka