lørdag 30. juli 2011

Sommerens første loppekupp

Vi nyter ferien! Det skulle bare mangle så heldige vi er med været akkurat nå. Håper det holder seg slik som dette fremover. Jeg har selvfølgelig klart å bli solbrent. I forgårs på baksiden og i går på fremsiden. Selv om jeg har smørt meg flere ganger med Nivea faktor 15...Jeg er nok ikke like herdet som jeg var da jeg var liten. Føler nesten jeg må holde meg til litt inne i dag så det ikke blir verre. Jeg kan også fortsette å pusse på min nye loppemarkedskatt.


Fant den gjemt under mange sekker med telt. Prisen åpenbarte seg ikke før alle teltene var borte og da gikk prisen fra 250 til 100 kr. Det var jo ingenting! Kunne ikke skjønne at de ikke ville ha denne på auksjonen. Den er grusomt stygt malt, men pusseprosessen er i gang...


Kommer nok bare til å pusse den ned og male den en gang den skal tas i bruk. Det blir jo mest sannsynlig noen år til da...Men fint å ha ting klare sant? hehe. Nå nærmer hovedattraksjonen innefor loppemarked seg for ei venninne og meg og vi gleder oss veldig!


Til slutt måtte jeg bare vise dere et bilde av svigermors flotte roser. Vi hadde en deilig dag ute på hytta med bading og soling med sjøen i går. Alle svigerinnene og de små. To store gravide mager i tillegg. Ååå jeg vil ut i sola igjen...hehe

Håper dere nyter sommeren!


Silje

5 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

...den kommer til å bli fantastisk!
Har pusset opp 3 slike det siste året, og de blir jo så lekre atte :)

God pusse/malings prosess!!

-Ida Susanne

Andrea Nepstad sa...

Åh, digger senga!!!! Vi har to lignede senger oppe på Nepstad, den gården vi eier. Synes de er så koselige :)

Mia, New Room Interior sa...

Åå, så nydelig seng!! Ønsker meg så sånn en til minsten! Takk for at du ville stemme på bildene mine! :-) Ønsker deg fine sommerdager, uten å bli mer solbrent! ;-) KLEM

Siljes Hobbyrom sa...

Herlig seng!! Og hvilken pris!!
Kan leve lenge på slike kupp :P

Gleder meg til å se resultat!!

Klem

kjersti sa...

Hei:)

Tusen takk for gratulasjonen inne hos meg, å bli mamma igjen er bare så stort:)
Kan jeg kanskje spørre hvor knappene på den søte fine jakka i headeren er fra...??? Kjempetøffe!

Klem Kjersti