lørdag 10. september 2011

Oversikt over ledninger

Som jeg skrev i forrige innlegg har jeg begynt å "pinne" på Pinterest.com. Kjempegøy også så masse smart man kommer over. Måtte dele dette med dere...



Fra nå av begynne jeg å spare på disse fra hamburger og pølsepakkene. Det er jo kjempe greit om man stadig er til å bytter litt på ledninger.

Var forresten en tur innom Strai i Kristiansand i går. Hadde litt dødtid siden vi skulle hente noen venner på flyplassen også elsker jeg å kikker på alt mulig til fremtidig hus. Da jeg skulle gå fikk jeg med meg katalog og denne månedens Boligdrøm. Det var snilt det!

I dag har det vært en deilig lørdag selv om været er litt grått. Håper dere koser dere og får en fin kveld.

Silje

1 kommentar:

Tussi sa...

Det var ingen dum idè for ledningsvirvaret!
Ha en fin søndag :)