torsdag 8. september 2011

Pinterest addict

Har vært mye innom Pinterest.com i det siste. Så utrolig masse inspirerende, morsomt og vakkert å finne der. Nå har jeg endelig fått meg en egen side og er i full gang med å "Pinne" alt jeg liker i forskjellige kategorier jeg lager.



Kommer nok til å tilbringe litt tid her i hvert fall og dere er hjertelig velkommen til å følge "pinningen" min her. Kanskje dere vil begynne å "pinne" selv også om dere ikke allerede gjør det? Her er noe inspirasjon til mitt fremtidige hjemmekontor/hobbyrom...


Bilde fra flickr.com






Gøy! Lurer på om jeg må lukke pcen nå før resten av kvelden forsvinner. Jaja, Hubby vasker bilen, så litt til da...

Ha en fin kveld! I morgen er det helg igjen!

Silje

3 kommentarer:

Li/Småtingene sa...

Så gøy å høre at det er flere "pinnere" der ute! Ja, det kan fort ry på noen timer i stolen når du begynner... ;-) Jeg "pinner" litt nå og da, jeg da; men det er kjempefint å kunne lage slike inspirasjonsplakater!

"Happy pinning", som de sier ;-)
:-)

adales verden sa...

oj oj spennende..
bare innom for å ønske eg god helg!

Sarita sa...

Hei. Såååå smart med slik oppbevaring:-). Jeg skal absolutt begi meg ut på "kontorhjørnet" snart. Der må det bli orden så j får plass til alle scrappesaker og malesaker:-). Lurt!

Ps: plantegningene skal j se om j kan få lagt inn etter hvert. Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg<3.

Klems Sarita