torsdag 27. oktober 2011

Mitt først syprosjekt...

...på min nye symaskin i hvert fall. Har lenge hatt lyst til å lage en slik "mappe" til å oppbevare heklenålene i. Jeg googlet litt og fant til slutt en "tutorial" jeg ville prøve. Du finner den hos bloggen: Today We Made.

Jeg hadde litt problemer med å forstå oppskriften med en gang. Men fant ut av det til slutt. Ble ganske greit, men må nok til en del justeringer på neste. I tillegg må jeg få en god del råd av mamma for hvordan ting kan gjøres litt finere.

Denne uken har gått veldig fort og har dessverre blitt dårlig med blogging. Hadde en tur til Oslo på mandag med jobben, middag, show og overnatting og litt jobb selvsagt. Det var koselig og fikk til og med ha med Hubby! Nå kjenner jeg det skal bli utrolig godt med helg i hvert fall.

Håper alle dere har hatt en fin uke så langt og får en kjempe helg! Takk for fine kommentarer og mange besøk. Det setter jeg pris på. Nesten 30 000 besøk her hos meg og det er jo veldig stas. Kanskje jeg må prøve meg på en Give Away igjen!

Nå blir det Greys Anatomy her, jeg har ikke sett de første sesongene og har lånt de av ei venninne. Jeg er så heldig som har en altoppslukende mann så han ser også. Må bare se om jeg kan få lurt han bort fra Discovery først...

Silje

3 kommentarer:

dryss sa...

Gratulerer med første prosjekt! Godt gjennomført! De er veldig greie, de etuiene - jeg har et til strikkepinnene:-)

Takk for koselig hilsen hos meg! Kjempespennende med husbygging - nå håper vi at vi snart kan begynne med sprenging. Dere skal også bygge på sikt? Fant ikke etikett om husbygging, så antar at dere ikke er i gang? ikke dumt å planlegge i god tid før prosessen er i gang - og for oss som er litt ekstra interessert, så er det jo bare gøy å planlegge/drømme litt!?

Så kreativ du er forresten!

Ha en herlig helg!

Hild Frøya sa...

Ååå.. jeg trenger skikkelig en symaskin altså.. Må bare ønske meg det til jul. Sånne ting som dette hadde nemlig vært en super gave til min mamma.

Anonym sa...

Så flink du er!
Klem