fredag 25. november 2011

Spisestoler på min ønskeliste

Har lenge lest bloggen Tomines hjem. Det kan jeg tenke meg flere av dere også kanskje gjør. "Liker" også siden hennes på Facebook med de nydelig møblene. Kunne hatt mange av de i vårt fremtidige hus. I dag kom det bilder av noen nydelige spisestoler jeg veldig gjerne kunne hatt ved mitt spisebord.

Så lekre, og de ser så deilige ut. Tror jeg måtte testet de ut før kjøp da, viktig med gode spisestoler. Det koster jo også, så det er bare å begynne å spare, hehe. Disse under er også lekre.

 "Bare" ett vakkert langt bord, så hadde det gjort seg. Hun skriver at de får inn et tre meter langt bord og jeg er spent på hvordan det vil se ut. Huff, jeg burde la være å sitte å kikke på slikt når det er så lenge til det skal kjøpes. Men klarer ikke helt å la være!

Drømmer meg litt videre her i sofakroken. Her blir jeg resten av fredagskvelden, det er helt sikkert. Koser oss gjør vi!

Ønsker dere en kjempefin fredagskveld også skal jeg se om jeg kan få blogget litt mer i helga!

Silje

Ingen kommentarer: