mandag 9. januar 2012

Heklet lampe

Denne lampen kunne jeg tenke meg å lage til mitt fremtidige hobbyrom. Kjempesøt! Man kan enten hekle brikkene eller så finne man jo gjerne slike på loppemarkeder også.



Bilde: Pinterest

Her har vi vaska og skrubba hele leiligheten. Det var på tide, vi tok vel julevasken nå kan man si. Til kvelds har vi hatt chocolate chip cookies. Jeg brukte oppskriften fra Love Manuela sin bok som jeg fikk til jul. Laget en sjokoladekake fra denne boken til nyttårsaften og den falt ikke helt i smak. Ble litt for sterk sjokoladesmak. Men disse cookene var helt nyyyydelige. Anbefales!

Håper dere har hatt en god ukesstart!
Silje

5 kommentarer:

expojippi sa...

For en lampedrøm! Me LIKE!!
Tenk så magisk lys den kan spre i et rom da!

Man har virkelig gjort seg fortjent av noen sjokoladekjeks etter en real rundvask =)

Ha en fin kveld videre!

camah sa...

De lampene er utrolig stilige. Har sett en del av de på nett nå og får bare mer og mer lyst til å lage en. Men vet ikke helt hvor jeg skulle hengt den....

Så deilig med nyvasket hjem, ja da er det godt å unne seg noe godt etterpå. :)

Villa Wikan sa...

Utrolig stilig og fint! Skulle ønske jeg var litt mer kvinnelig av meg.. ;-) Her går det i hammer og drill istede for strikkepinner og heklekrok.
Tar imot bestilling på slike også du?? hehe =)
Ha en fin uke.
Klem Linn

KOSÁR-ART sa...

Wunderschön Idee!

Strandodden sa...

Kjempeflott lampe, og flott blogg.
Masse god inspirasjon :-)