onsdag 8. februar 2012

Årets reiselivsperle

Som den Lyngdalspatrioten jeg er må jeg jo selvfølgelig oppfordre dere om å stemme på vakre Paulsens Hotell i Lyngdal som årets reiselivsperle 2012. Dette kåres av Reiseliv 2012 og dere kan lese mer om det her







Bilder: Paulsens Hotell sin facebookside

Er det ikke utrolig flott? Det er så stil over alt og jeg er så imponert. Jeg "liker" de selvfølgelig på facebook og er gøy å følge med på oppdateringer hele tiden. De tar den virkelig helt ut. Les mer på hotellets hjemmeside her. Det må dere bare gjøre fordi det er så mye historie og gøy å se hvordan de har fått liv i alt. Da vi var der i sommer fikk vi omvisning på rommene i 2. etasje. Snakk om service på en lørdag med mye folk. Det var utrolig koselig at de tok seg tid til det. Så sjekk det ut og om du syntes de fortjener din stemme så stem, stem, stem! Siden finner du her.

Det er rett og slett kjempesjarmerende og de fortjener å vinne! Sjekk ut facebooksiden deres for enda flere sjarmerende bilder. 

Det var dagens oppfordring fra meg! Anbefaler dere selvfølgelig også å kanskje legge en liten visitt til Lyngdal i sommer? Som tidligere turistvert kan jeg ikke annet enn å anbefale det på det varmeste.

I morgen er det jobb også tar jeg tidlig helg, grunnen er at vi skal i et par bankmøter på fredag. Det er jo så som så å bruke en feriedag på det, men kan sove litt lenger i hvert fall. Ønsker dere en fiiin kveld!

Silje

Ingen kommentarer: