søndag 12. februar 2012

Genservalget er tatt


I helgen kom jeg frem til hvilken genser jeg skal prøve meg på. Det ble den på fremsiden av oppskriftsheftet "Til fjells" ra Sandnes garn. Jeg likte dette mønsteret så godt. Fant også ut at jeg skal prøve meg på den med "lus" som det tydeligvis kalles. Garn og pinner ble kjøpt inn. Ut i fra prisen så skal den gjøres heeelt ferdig. Om det blir denne vinteren spørs, men neste, eller den etter det i hvert fall...


Litt dårlig mobilbilde, men måtte nesten vise hele haugen som må til for å få en god varm strikkegenser...

Har dere hatt en fin helg? Vi har ikke gjort det store, bare kost oss i Lyngdal med familie. Var på første besøk hos svigerinne og svoger som endelig er ferdig med sitt utrolig flotte hus!

Må jo skrive god morsdag til verdens beste mamma her også! Denne strikkegenseren blir aldri ferdig uten hennes gode hjelp i hvert fall. Jeg har den flinkeste, godeste og beste mammaen. Takknemmelig!

Ønsker dere en fiiin kommende uke!

Silje

Ingen kommentarer: