tirsdag 15. januar 2013

Listoman


Er det et ord?

Uansett, jeg skriver lister, for det meste egentlig...

Jeg er ikke alltid like god til å få fullført alt, men skrive det ned, det må jeg.

Siden jeg har sett meg litt lei av å alltid ha en post-it samling klistret bakpå mobilen min har jeg kjøpt meg en årskalender. Tenkte jeg skulle teste ut en jeg fant her. Denne har gode potensialer til å passe mitt listebehov så jeg håper at dette skal bli bra!

Her er noen glimt(med litt klein kvalitet)








LIKER!

Kunne kanskje ønsket den inneholdt litt flere notatsider, men tror det må være nok shoppinglister til hver uke hele året!

Prisen ble ca. 120 og det tok faktisk bare 5 dager før jeg fikk den i posten.


3 kommentarer:

Lisbeth sa...

Det var en fin bok! Jeg skriver også lister, hele tiden, og om alle ting..... Kanskje denne boka var lur til det formålet :)
Ønsker deg en fin dag!

Villa Lindås sa...

Hehe! jeg kjenner meg godt igjen;) veldig smart med den planleggeren!

Takk for hyggelig kommentar hos oss! jeg har svart deg der, sånn at andre også får svar hvis de lurer på det samme :) ha en fin dag!

ingridsboble sa...

Måtte legge igjen en liten kommentar her også! Listoman er jeg også :) Denne boka så fin ut - må ta en titt på den igjen senere. Likte godt gave-ide-lista :) Fint å få samlet alt på ett sted!
Ingrid